پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با نظر کمیسیون نظارت ؛
کد خبر: ۴۸۴۲۱
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: طبق مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان گناوه نرخ آب تصفیه شده آشامیدنی در گناوه تغییر نکرد.

به گزارش فکرشهر ازمهر، حسین امیری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون نظارت این شهرستان در فرمانداری گفت:مصوبات و قیمتهایی که در جلسات نظارت این شهرستان از سوی کمیسیون تصویب می شود اجرایی شوند و افزایش قیمت ها در بازار باید در چارچوب قانون و طبق مصوبه کمیسیون نظارت صورت گیرد.

وی افزود : مصوبات جلسات نظارت با نظر و بررسی های کارشناسی انجام می شود و فروشندگان آب تصفیه نیز ملزم به اجرای نرخ مصوب شده کمیسیون نظارت گناوه هستند.

محمدحسین داریونی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناوه گفت: جلسه کمیسیون نظارت شهرستان گناوه با توجه به اعتراض فروشندگان آب تصفیه این شهرستان در مورد قیمت آب تصفیه  و پیشنهاد افزایش قیمت توسط آنهاتشکیل شد.

وی افزود:  طبق کارشناسی‌های صورت گرفته ، قیمت مورد نظر تغییر نکرده و قیمت آب تصفیه شده آشامیدنی هر بشکه ۲۰ لیتری  ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال طبق مصوبه قبلی تعیین شد که نرخ مصوب شده این نشست به اتاق اصناف و اتحادیه ها ابلاغ خواهد شد و فروشندگان ملزم به رعایت آن هستند.

عبدالعلی صیادی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان  گناوه نیز گفت:  با کارشناسی‌های انجام گرفته و استعلام از اداره آب و برق و همچنین بررسی قیمت قطعات مصرفی دستگاه‌های تصفیه آب، نرخ مصوب شده  قبلی کمیسیون ، برای صیانت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان دوباره به تصویب اعضاء کمیسیون رسید.

وی گفت:  در فروشگاهای آب تصفیه این قیمت باید اجرایی شود و در صورتیکه آب تصفیه  بیشتر از این قیمت به فروش برسد، با عرضه کننده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

گفتنی است فروشندگان آب آشامیدنی تصفیه شده به دلیل  آنچه افزایش هزینه های خود بیان کردند خواستار افزایش قیمت فروش شدند که از سوی کمیسیون نظارت این قیمت پیشنهادی به تصویب نرسید و با پیشنهاد افزایش قیمت مخالفت شد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر