شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۴۶۷
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: معاون عمرانی وزیر کشورگفت: در حوزه‌های عمران شهری چنانچه نگاه نو وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به‌طور جدی‌تری ورود می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی جمالی‌نژاد عصر جمعه در نشست با  استاندار، معاون عمرانی استاندار، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای شهره جهانی در عرصه‌های مختلف است اظهار داشت: شجاعت، حماسه آفرینی، ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان استان بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار مانند رئیسعلی دلواری، نادری مهدوی‌ها از مزیت‌ها و افتخارات استان بوشهر است.

وی، با اشاره به تدوین سند عمرانی استان بوشهر بیان کرد: پروژه‌های عمرانی قابل توجهی در استان بوشهر عملیاتی شده که برخی از آنها مانند پروژه جزیره نگین در کشور بی‌نظیر است.

معاون عمرانی وزیر کشور ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر را یکی از قابلیت‌های این استان دانست و تصریح کرد: این استان از تمامی ظرفیت‌های گردشگری و مواهب طبیعی همانند کوه، دریا، نخلستان  برخوردار است  و باید انرژی بیشتری در شکوفایی این ظرفیت‌ها صرف شود.

جمالی‌نژاد خلاقیت، نوآوری در امور شهرداری‌ها و عمران شهری را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در حوزه‌های عمران شهری چنانچه نگاه نو وجود داشته باشد سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به‌طور جدی‌تری ورود می‌کنند.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای  لازم برای حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در عمران شهری گفت: با خلاقیت و نوآوری به همکاری و مشارکت بخش خصوصی ومی‌توان تحول شگرفی در پروژه‌های عمران شهری ایجاد کرد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای برخی از پروژه‌ها پاسخگو نیست گفت: در این راستا جذب سرمایه‌گذار باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

جمالی‌نژاد بیان کرد: شهرداران و دهیاران با جذب سرمایه گذاران می‌توانند به راحتی امورهای مربوط به خود را پیش ببرند.

وی، با بیان اینکه شهرها و روستاهای استان بوشهر از زیبایی بالایی برخوردار هستند افزود: تمام عناصر زیبایی در  کشور در شهرهای استان بوشهر وجود دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذار بهره جست.

جمالی‌نژاد مشارکت دستگاه‌ها و شرکت‌ها در توسعه زیرساخت‌های شهری را  یک ضرورت دانست و تاکید کرد: در این راستا دستگاه‌های مختلف در راستای  پرداخت هزینه‌های شهروندی باید در توسعه زیرساخت‌های شهری همکاری کنند.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: در بین واحدهای صنعتی باید در پرداخت حق و حقوق شهروندی مناطق میزبان نقش چشمگیرتری ایفا کنند.

جمالی‌نژاد با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمران شهری تاکید کرد: در این ارتباط زیباسازی مبلمان شهرها و جمع آوری زباله‌ها در سطح شهرهای استان نیازمند کار و تمرکز بیشتری است.

وی به معارفه شهردار جدید شهر بوشهر پرداخت و با تاکید بر ارائه خدمات بیشتر به مردم افزود: با این معارفه انتظار است سرعت خدمات رسانی در شهر بوشهر تسریع شود و شاهد رضایت حداکثری مردم از مدیریت شهری این شهر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر