جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۱۷
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸

فکرشهر:  مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و ۷۰۰ نفر مددجوی بوشهری همزمان با فرارسیدن حماسه عظیم پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه فرهنگی این نهاد با اشاره به اجرای برنامه‌های زیارتی برای مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در راستای رشد و تقویت ایمان و اعتقاد خانوارهای تحت حمایت تدوین و اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی، خاص مددجویان است.

لطفی طرح شوق زیارت را یکی از طرح‌های مهم فرهنگی و تأثیرگذار این نهاد عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات و اماکن زیارتی فراهم شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به در پیش بودن حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی و حضور میلیونی شیعیان جهان در کربلای معلی، گفت: کمیته امداد همزمان با فرا رسیدن اربعین، هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت را به کربلای معلی اعزام می‌کند.

وی هزینه اعزام رفت و آمد این مددجویان را ۶۳۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای هر نفر ۳۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شد که ۱۷۵ هزار تومان آن از منابع کمیته امداد و ۲۰۰ هزار تومان دیگر از منابع مردمی و خیران باید تأمین شود.

لطفی هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام مددجویان به اماکن مقدس را تقویت باورهای دینی آنها، صلابت ایمان، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانواده‌های مددجو عنوان کرد و گفت: تاکنون تأثیرات به سزایی در زندگی خانواده‌های تحت حمایت داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ضرورت مشارکت مردم خیر استان بوشهردر اعزام فقرا به اماکن زیارتی، از نیکوکاران هم استانی درخواست کرد: برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، کمیته امداد را یاری رسانند.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این طرح ملی مذهبی و حماسی، از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، از طریق پرداخت به شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ و و یا با شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اعزام یکهزار و ۷۰۰ مددجو به کربلای معلی اهداء کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر