جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۴۹
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: رییس جدید هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه حکم رییس جمهور در خصوص تغییر رییس این صندوق آمده است، گفت: بعد از مراسم تودیع و معارفه در صندوق برنامه‌های خود را اجرایی خواهم کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر علی وحدت، رییس جدید صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص‌حکم جدید خود در حاشیه بازدید از دو طرح در دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: حکم انتصاب از سوی رییس‌جمهور برای رییس هیات عاملی صندوق نوآوری و شکوفایی آمده است.

وی با بیان اینکه هنوز در صندوق نوآوری و شکوفایی مستقر نشده‌ایم، افزود: دکتر واعظی، معاون رییس‌جمهور وقتی را برای مراسم تودیع و معارفه تعیین خواهد کرد.

به گفته وی بعد از تودیع و معارفه کار خود را در صندوق  نوآوری و شکوفایی آغاز می‌کنم.

وحدت در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های خود در صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: ان‌شاءالله‌ بعد از استقرار برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنم.

در حکم رییس جمهور خطاب به دکتر علی وحدت آمده است:
"در اجرای مواد 10 و 12 اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب 20 شهریور 1390 هیات وزیران و بر اساس مصوبه هیات امنای آن صندوق با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو و رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می‌شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان و بهبود فرآیند تجاری‌سازی فناوری‌ها و کمک به ارتقای نظام مالی و نوآوری اقدام شایسته به عمل آید.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم".

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر