جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۲۹
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بی‌توجهی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به ورزش استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان حوزه ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش استان بوشهر وجود دارد.

وی بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: باید زیرساخت‌های ورزشی مناسبی برای ورزشکاران در استان بوشهر فراهم شود.

امام جمعه بوشهر به سابقه درخشان ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ورزشکاران استان بوشهر از دیرباز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارات بسیار زیادی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و این افتخارآفرینی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی حمایت از ورزش استان توسط همه دستگاه‌ها و نهادها را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در شرایطی که ظرفیت‌های اقتصادی بسیار بزرگی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر وجود دارد، تیم‌های ورزشی نباید مشکلی برای اعزام به مسابقات داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به درآمدزایی گسترده تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر برای کل کشور، بیان کرد: مسئولان باید توجه بیشتری به ورزش داشته باشند و نفت و گاز از ورزش این استان به خوبی حمایت کنند تا کمبودی احساس نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر راه اندازی تعاونی برای تولید لوازم ورزشی برای حمایت از ورزشکاران استان شد و افزود: صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی استان بوشهر تشکیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر