شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۵۳
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: اعتماد مردم بهترین سرمایه کمیته امداد استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: مردم نقش بسیار مهم در برنامه‌های کمیته امداد دارند و مشارکت‌های مردمی زمینه‌ساز توسعه خدمات کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین هدف حوزه مشارکت‌های مردمی بهره مندی از ظرفیت خیران و مسئولان در امر کمک به نیازمندان به ویژه در قالب صدقات و خیرات است و اعتماد مردم به این نهاد بهترین سرمایه برای کمیته امداد است.

لطفی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های اکرام ایتام، اطعام ایتام، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، زکات، صدقات و خیرات، مفتاح الجنه، بخشی از اقدامات و فعالیت‌های معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی به شمار می‌رود،

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: اجرای این طرح‌ها تنها با تکیه بر اعتماد مردمی میسر خواهد شد و لذا باید با اقدام خالصانه و عمل متواضعانه اعتماد مردم و خیرین را تقویت کرد.

در این آئین عبدالرضا واعظ به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بوشهر منصوب و معرفی شد و از زحمات رضا یاری‌منفرد معاون اسبق توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان نیز تقدیر شد.

عبدالرضا واعظ پیش از این به مدت چهار سال رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان بوشهر بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر