جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۶۳
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

فکرشهر:  وضعیت سلامتی معلم آب‌پخشی که امروز دچار حادثه شده بود رو به بهبود است و وضعیت عمومی وی رضایت‌بخش گزارش شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکرم پاپری رئیس آموزش و پرورش آب‌پخش اظهار داشت: محمد ابراهیم‌زاده معلم آب‌پخشی که امروز بر اثر دود ناشی از حریق در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش دچار گازگرفتگی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

وی وضعیت عمومی سلامت این معلم را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: با تلاش کادر درمانی وضعیت عمومی این معلم مطلوب است و امیدواریم شاهد بهبود شرایط وی باشیم.

دکتر امیر علی نجات سرپرست تیم سلامت مرکز درمانی آب‌پخش به خبرنگار مهر گفت: این معلم بعد از حادثه در حالی که سطح هوشیاری پائینی داشت به مرکز درمانی آب‌پخش منتقل شد و با تلاش تیم سلامت، احیای وی با موفقیت انجام شد و راه تنفسی وی باز شد و بعد از تثبیت وضعیت و افزایش سطح هوشیاری بیمار، نسبت به انتقال وی اقدام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: عملیات سی‌پی‌آر محمد ابراهیم زاده معلم مدرسه شهید امیری آب‌پخش که پس از حادثه آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه سیانوزه شده و دچار مشکل تنفسی و کاهش ضربان قلب شده بود با موفقیت انجام شد.

ماریا خویش‌دوست با بیان اینکه این بیمار در ابتدا دارای سطح هوشیاری پایینی بوده است، ادامه داد: این بیمار به علت بسته شدن درب آزمایشگاه دچار خفگی شده و با علایم حیاتی بسیار پائینی به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: با تلاش تیم درمانی سطح هوشیاری این بیمار افزایش یافت و با تثبیت سطح هوشیاری، با آمبولانس مرکز آب‌پخش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد و اکنون سطح هوشیاری وی به بالاتر از ۱۱ رسیده است و وضعیت وی رضایت‌بخش است.

حبیب بنافی مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش به خبرنگار مهر گفت: در حالی که محمد ابراهیم‌زاده معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه با وقوع حریق روبرو شده بود، با جانفشانی و ایثارگری دانش‌آموزان را نجات داد و به بیرون از کلاس هدایت کرد.

وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه رخ داده است، اضافه کرد: معلم با وقوع آتش‌سوزی بلافاصله اقدام به خارج کردن همه دانش‌آموزان از محیط حادثه می‌کند ولی متاسفانه خودش در آزمایشگاه گیر افتاده و بی‌هوش می‌شود.

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش ادامه داد: با کمک تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه در حالی که درب آزمایشگاه قفل شده بود، به سختی این معلم را که بی‌هوش شده بود از آزمایشگاه خارج کردیم و به مرکز درمانی منتقل کردیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر