جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۳۳
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹

فکرشهر:  بخشدار آب‌پخش گفت: ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در آب‌پخش اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی مردانلو ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال‌زایی روستاهای بخش آب‌پخش اظهار داشت: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های مهمی دولت است که اعتبارات مناسبی به این بخش اختصاص یافته است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در زمینه اشتغال‌زایی روستایی تسهیلات بسیار مناسبی را در نظر گرفته و مصمم است به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد روند مهاجرت معکوس، رونق تولید و کارآفرینی را به روستاهای کشور بازگرداند.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به طرح های اشتغالزایی روستایی‌ آب‌پخش، تصریح کرد: سردخانه ۲۰۰۰ تنی در محدوده روستای چهاربرج مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، کارگاه بسته بندی خرما در روستای چهاربرج مبلغ پنج میلیارد ریال و پرواربندی گوساله در روستای میاندشت مبلغ هشت میلیارد ریال با پیشرفت بالای ۸۰% از تسهیلات کم بهره روستایی از طریق بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: با تکمیل نهایی و بهره‌برداری این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک زمینه اشتغال ۲۵ نفر را بصورت مستقیم و بالغ بر ۲۰۰ نفر را بصورت غیر مستقیم فراهم می آورند.

مردانلو افزود: علاوه بر این طرح ها، تسهیلات فوق به متقاضیان مشاغل خرد روستایی نیز در قالب دامپروری و دامداری سنتی و سایر مشاغل دیگر نیز در حال پرداخت است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر