شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۶۷
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸

فکرشهر:  معاون دانشگاه فرهنگیان کشور از معلم فداکار بخش آبپخش دشتستان استان بوشهر عیادت کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون طرح و برنامه و توسعه مدیریت دانشگاه فرهنگیان کشور صبح پنجشنبه با حضور در منزل این معلم فداکار در شهر آبپخش شهرستان دشتستان استان بوشهر اظهار داشت: کار این آموزگار دلسوز و ایثارگر ما یعنی جناب ابراهیم‌زاده در حادثه آتش سوزی آزمایشگاه دبستان شهید امیری قابل تحسین و ستایش است.

علی خاکی گفت: جانفشانی و ایثارگری آموزگار ما در این حادثه الگویی برای همه معلمان کشور است و ما به داشتن چنین معلمان فداکار، دلسوز، جان بر کف، تلاشگر و فرهیخته ای افتخار می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این همکار فداکار ما با به دست آوردن سلامتی کامل خود در کلاس درس حاضر شود.

در این عیادت دکتر خاکی حامل سلام و پیام دکتر الله‌یار معاون پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش به معلم فداکار آبپخشی بود و با اهداء لوح سپاس از او تقدیر به عمل آورد.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با وقوع آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش، معلم فداکار آن پس از نجات جان دانش‌آموزان در بین دود و آتش گیر افتاد و بیهوش شد که خوشبختانه پس از انتقال به مرکز درمانی و با طی روند درمانی بعد از مدتی از این وضعیت خارج شد.

عبدالرضا عربزاده گفت: این اتفاق هنگامی رخ داد که معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حال آزمایش در آزمایشگاه مدرسه بود و ناگهان حریق اتفاق می افتد و وی با فداکاری دانش‌آموزان را نجات داده است که شوربختانه خود وی در آزمایشگاه گرفتار و بی‌هوش می‌شود.

عربزاده افزود: از آنجا که درب آزمایشگاه قفل شده بود مدیر، کارکنان مدرسه و برخی اولیای دانش آموزان با کمک هم این معلم ایثارگر را که بی‌هوش بوده از آزمایشگاه خارج و به مرکز درمانی منتقل کردند.

در این دیدار دکتر علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور، دکتر اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، دکترجزایری مدیرعامل پژوهشکده حوادث غیرمترقبه کشور، مهندس توانا عضو شورای عمران دانشگاه فرهنگیان کشور و دکتر عربزاده معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر با همراهی پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش استان بوشهر ازمعلم فداکار دبستان شهید امیری که در اطفاء حریق آزمایشگاه مدرسه و نجات جان دانش آموزان کلاسش فداکاری کرد و الگویی برای معلمان ایران زمین  شد، حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر