جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۲۲۰
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای تغییر افکار، رفتار و گفتمان جامعه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: از مهمترین اهداف قیام عاشورا می‌توان به آشتی جامعه با خداوند و انس مردم با سیره خاندان رسول گرامی اسلام(ص) اشاره کرد.

وی از رساندن جامعه به سعادت و رستگاری و خروج از جاهلیت به عنوان اهداف قیام امام حسین(ع) نام برد و اضافه کرد: شرط رستگاری و سعادت و کمال انسان انس با سیره نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام خمینی نیز در راستای تبیین سیره خاندان رسول گرامی اسلام(ص) برای مقابله با ظلم آمریکا و اسرائیل حرکت کرد که موجب تبعید ایشان شد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت بالای روشنگری خاطرنشان کرد: روشنگری  و بصیرت افزایی در زمینه ظلم استکبار جهانی از مهمترین اهداف امام خمینی(ره) بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری به برنامه‌ریزی دشمنان برای تغییر افکار و گفتمان مردم اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف و متعدد سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت لشکر کفر با روشنگری و بصیرت‌افزایی مشخص شده است، افزود: دشمنان برای تغییر افکار، رفتار و گفتمان جامعه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در این مسیر از فضاهای مجازی استفاده می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر