پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۳۸
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

فکرشهر:  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: دهکده بزرگ گردشگری کنگان تا بهمن‌ماه تکمیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی عصر دوشنبه در بازدید از دهکده گردشگری و پارک‌های ساحلی کنگان اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری شهرستان کنگان وجود دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از پنج کیلومتری ساحل ماسه‌ای، دسترسی آسان به دریا و واقع شدن در نقطه میانی محور گناوه به قشم و کیش از نقاط مثبت گردشگری بندر کنگان است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به قرار گرفتن دهکده گردشگری کنگان در نقطه ابتدایی بزرگراه وفاق افزود: شهرداری باید دهکده گردشگری هشت هکتاری کنگان را حداکثر تا بهمن ماه با تمامی امکانات برنامه ریزی شده به اتمام برساند.

وی تصریح کرد: در این دهکده ۵۰۰ پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، ساحل ماسه‌ای، جت‌اسکی استاندارد و امکانات متنوع دیگری پیش بینی شده است که می‌تواند جذابیت بالایی برای گردشگران داشته باشد.

بردستانی بیان کرد: توسعه گردشگری در مناطق شهری و روستایی از اولویت های استان است و در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی در شهرهای ۳۸ گانه استان مورد تاکید است و با نظارت و بازرسی دقیق برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر