سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۹۴۶
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از توزیع اقلام امدادی و زیستی بین خانوارهای درگیر سیل خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل در استان بوشهر انجام شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین درویشی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد گرفتار شده درون چاه درروستای لاور رزمی شهرستان خورموج با حضور و فعالیت نیروهای امدادی نجات یافت.

وی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان دشتی فرد گرفتار شده درون چاه از مرگ حتمی نجات یافت و پس از نجات به مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: امدادرسانی به عشایر بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی که در بارندگی روز جاری در منطقه آسمونک آن شهرستان دچار مشکل شده بودند
نیز انجام شد.

وی از امداد رسانی و کمک به افراد گیر افتاده در مسیر سیلاب و سیل و همچنین کمک رسانی به روستاییان درگیر سیل خبر داد و گفت: کمک‌رسانی به روستاهای دچار مشکل سیل و سیلاب از توابع شهرستان دیلم انجام و اقلام امدادی و زیستی توزیع شد.

درویشی با اشاره به انجام کمک‌رسانی به خودروهای گرفتار در سیلاب توسط عوامل امدادی در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: کمک‌رسانی‌ها در شمال استان و در شهرستان‌های گناوه و دیلم و بخش مرکزی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون مقدار اقلام امدادی و زیستی بین خانوارهای درگیر سیل و سیلاب توزیع شده که خدمات رسانی امدادی در حال جریان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر