شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۳۶
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت عامل آتش‌سوزی خودروی پلیس در کنگان گفت: در پی حریق عمدی خودروی پلیس در شهرستان کنگان عامل آن دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تشکیل پرونده در پی  حریق در خودروی پلیس در کنگان اظهار داشت: در پی تذکر رئیس پاسگاه انتظامی شیرینوی شهرستان کنگان به یک راکب موتورسوار مبنی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نامبرده  مبادرت به توهین و تهدید رئیس پاسگاه کرد.

 وی با بیان اینکه راکب موتورسوار اقدام به پاشیدن بنزین به داخل خودروی پلیس کرد افزود: در حالی که خودروی پلیس با تعدادی از مأموران در سطح حوزه استحفاظی مشغول انجام مأموریت بودند راکب موتورسوار با یک بطری حاوی بنزین ضمن حمله به خودروی یادشده و پاشیدن بنزین به داخل خودرو مبادرت به حریق عمدی خودروی پلیس کرد.

دادستان بوشهر افزود: در این حادثه یکی از مأموران درون خودروی پلیس دچار سوختگی سطحی شد و متهم بلافاصله پس از صدور دستور قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان دستگیر شد.

حسن‌پور بیان کرد: اتهام این موتورسوار دال بر اخلال در نظم و توهین و تهدید پلیس و تحریق عمدی اموال دولتی تفهیم شد که با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

بر پایه این گزارش پس از آتش‌سوزی مأموران پلیس سریعاً از خودرو خارج شدند و این فرد را دستگیر کردند ولی شدت آتش‌سوزی منجر به سوختن خودرو و مصدوم شدن یکی از مأموران پلیس شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر