جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۳۸
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: فرماندار دشتی با اشاره به جایگاه دانشگاه در سطح جامعه گفت: دانشگاه ها در توسعه شهرستان دشتی ایفای نقش کنند و ایده های نو ارائه دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دشتی ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه دانشگاه و دانشجو همیشه تاثیر گذار است، اظهار داشت: دانشگاه و دانشجو همیشه فعال و هر حرکتی شکل گرفته منشا آن از دانشگاه بوده است.

وی مهمترین کارکرد دانشگاه را تولید علم، دانش عنوان کرد و ادامه داد: بدون دانشگاه جامعه توسعه پیدا نمی کند و دانشگاه نیروهای خلاق پرورش و تولید علم و ثروت می کند.

نادری بیان کرد: دنیا امروز نگاهش به منابع انسانی است و منابع انسانی نقش مهمی در تولید ثروت در کشور ایفا می کند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در کشور ما در استبداد ستیزی و استکبار ستیزی همیشه ایفا نقش داشتند و در این زمینه پیشرو بودند.

نادری اضافه کرد: امروز کشور در جنگ روانی و رسانه ای قرار دارد و نقش دانشجو در این برهه حساس مهم است وقطعا می تواند به جامعه آگاهی و بینش دهد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های عمده کشور در حوزه اقتصادی و اشتغال است و دانشجو و دانشگاه باید بتواند گره های اقتصادی باز و ایده های نو ارائه دهد.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه فرهنگ کار باید در دانشگاه ها تدریس شود، گفت: امروز آن چیزی که بیشتر جامعه به آن نیاز دارد فرهنگ کار است و در حال حاضر فرصت های شغلی خوبی وجود دارد ولی کسی به سراغ آنها نمی‌رود که این مهم باید در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های دشتی در توسعه شهرستان ایفای نقش و ایده های نوارائه دهند، یادآور شد: در دانشگاه باید فعالیت های اجتماعی صورت بگیرد و همه برای رفع معضلات اجتماعی کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر