شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۸۱
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت با بیان اینکه  ورزشگاه پاکدشت برای تکمیل نیازمند تسریع است گفت: برای بهره‌مندی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت از ظرفیت هواداران باید روند احداث ورزشگاه پاکدشت تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، فرهاد کاظمی شامگاه یکشنبه پس از برد 2 بر یک تیم سرخ پوشان پاکدشت برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تیم پاکدشت در این بازی خوب درخشید اظهار داشت: تیم سرخ‌پوشان پاکدشت تیم جوانی است که با انگیزه  وارد میدان می‌شود.

وی با بیان اینکه بازی امروز برای تیم سرخ‌پوشان پاکدشت بسیار نفس‌گیر بود افزود: این دیدار یکی از سخت‌ترین دیدارهای تیم سرخ پوشان بود که با درخشش بازیکنان موفق به شکست تیم حریف شدیم.

سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت با بیان اینکه تیم شاهین در نیمه دوم نفس کم آورد  خاطرنشان کرد:در نیمه دوم از نفس افتادن تیم خوب و مقتدر شاهین سبب شد تا سرخ پوشان به نتیجه مورد نظر دست یابند.

کاظمی تصریح کرد: بازیکنان سرخ پوشان پاکدشت در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان در برابر حریف ظاهر شدند.

وی تیم شاهین شهرداری بوشهر را یکی از حریفان سرسخت دانست و گفت: تیم سرخ پوشان از ابتدای فصل تاکنون با چند تیم قدر بازی کرده که بدون شک یکی از این تیمها شاهین شهرداری بوشهر است.

  سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت با تاکید بر تسریع در روند احداث ورزشگاه پاکدشت بیان کرد: برای بهره‌مندی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت از ظرفیت هواداران باید روند احداث ورزشگاه پاکدشت تسریع شود.

کاظمی با اشاره به اینکه تیم پاکدشت از هواداران پرشوری برخوردار است تصریح کرد: در صورت برگزاری بازی در پاکدشت تیم سرخ پوشان می‌تواند بیش از 15 هزار هوادار داشته باشد.

وی با تاکید بر تحقق قول مسئولان مبنی بر تکمیل ورزشگاه پاکدشت بیان کرد: پیش از آغاز بازی‌ها  مسئولان قول تکمیل پروژه استادیوم پاکدشت تا نیم فصل را داده بودند ولی با روند کند احداث این پروژه به‌زودی محقق نمی‌شود.

در هفته هفدهم بازیها تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت با آلومینیوم اراک دیدار میکند و شاهین بوشهر با قرعه استراحت روبه‌رو است.

در هفته شانزدهم لیگ دسته اول جام آزادگان شاهین شهرداری بوشهر در آخرین بازی نیم فصل برابر سرخ پوشان پاکدشت متحمل شکست 2 بر یک شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر