پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۸۲
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: سرمربی تیم شهرداری شاهین بوشهر با بیان اینکه به سبب مشکلات مالی از هدایت این تیم استعفا می‌دهم گفت: به‌زودی استعفای کتبی خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می‌کنم.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمود فکری شامگاه یکشنبه پس از شکست شاهین شهرداری بوشهر برابر سرخ پوشان پاکدشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع بازی خوبی بود اظهار داشت: موقعیت‌های بسیاری از 2 تیم هدر رفت که در صورت داشتن تمرکز و دقت لازم شاهین بوشهر می‌توانست پیروز میدان باشد.

وی با انتقاد از حمایت شهرداری بوشهر از تیم شاهین افزود: مجموعه شهرداری بوشهر وقتی حمایت از تیم شاهین را متقبل می‌شود باید از تیم شاهین حمایت لازم را داشته باشد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به پرداخت 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین افزود: 10 میلیارد ریال به تیم شاهین تزریق شد تا پرداختی مبلغ بازیکنان به 30 برسد ولی این پول باید پیش از انجام بازی‌ها به تیم پرداخت می‌شد.

فکری با اشاره به کم توجهی مسئولان  نسبت به تیم شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: شاهین بوشهر به جای اینکه شاهین شهرداری باشد به تیم شاهین باستین (مدیرعامل باشگاه شاهین) تبدیل شده زیرا در سایه کم توجهی مسئولان مدیرعامل به تنهایی اقدام به هزینه کردن از جیب شخصی خود می‌کند.

 

وی با بیان اینکه  مسئولان به مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر  بی‌توجهی می‌کنند تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه  به هر کدام از مسئولان مربوطه تماس می‌گیرد جوابش نمی‌دهند و این بیش از پیش بی‌توجهی به تیم شاهین را هویدا کرده است.

سرمربی شاهین بوشهر با بیان اینکه بی کسی منجر به شکست امروز برابر سرخ پوشان شد گفت: برای انجام کارهای بزرگ باید آدم‌های بزرگ نیز در کنار تیم باشند و همین بی‌کسی منجر به شکست امروز برابر سرخ پوشان شد

فکری با بیان اینکه از سرمربیگری استعفا می‌دهم  گفت: به دلیل نبود حمایت به‌زودی استعفای کتبی خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر و از هدایت این تیم کناره‌گیری می‌کنم.

در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور  شاهین بوشهر در آخرین بازی نیم فصل برابر سرخ‌پوشان پاکدشت 2 بر یک شکست خورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر