پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از 25 سال؛
فکرشهر: محمدحسن محمدی از تایید مستندات ارائه شده شهرداری این شهر توسط وزارت کشور و ابلاغ حکم ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۲۶
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: محمدحسن محمدی از تایید مستندات ارائه شده شهرداری این شهر توسط وزارت کشور و ابلاغ حکم ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، وی افزود: تا پیش از این در درجه بندی شهرداری‌های کشور، شهرداری برازجان دارای درجه‌ی ۸ بود که با تهیه‌ی مستندات قانونی مورد نیاز، درخواست ارتقاء درجه‌ی این شهرداری تقدیم وزارت کشور گردید و الحمدلله پس از بررسی، این درخواست مورد موافقت قرار گرفت تا الهام‌بخش یک اتفاق فرخنده و تاریخی در ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی شهرداری برازجان باشد.

شهردار برازجان با بیان این نکته که ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان به استناد تبصره 3 ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب سال 1370 هیات وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که طی نامه مورخ 96/6/6 به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است، تصریح کرد: شهرداری‌ها بر اساس جمعیت، درآمد، بودجه‌ی سالانه، امکانات، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه‌ی شهری و موقعیت سیاسی-اقتصادی-اجتماعی بین درجات یک تا دوازده رتبه‌بندی می‌شوند و این درجه بندی ملاک عمل شهرداری برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار، دریافت اعتبارات ملی و... قرار می‌گیرد.

محمدحسن محمدی ضمن تشکر از استاندار محترم بوشهر جناب دکتر گراوند، معاون محترم عمرانی استانداری جناب دکتر ستوده، جناب دکتر زارع فرماندار محترم دشتستان، مدیرکل محترم دفتر امور شهری استانداری جناب مهندس بردستانی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر برازجان و دیگر عزیزانی که در راه دریافت موافقت مسئولین وزارت کشور با ارتقاء درجه شهرداری تلاش کرده‌اند، از تمامی پرسنل تلاشگر شهرداری، شهرداران سابق و اعضای ارجمند شوراهای پیشین شهر برازجان و همه‌ی کسانی که در راه توسعه و آبادانی شهر برازجان قدم برداشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان را یک اتفاق فرخنده و تاریخی برای شهروندان، مجموعه شهرداری برازجان و استان بوشهر برشمرد.

شهردار برازجان افزود: با ارتقای نمودار سازمانی جدید شهرداری برازجان بر اساس درجه 9 ان‌شااله شهروندان گرانقدر و شهر عزیزمان برازجان شاهد ارائه‌ی خدمات بهتر عمرانی و شهری از سوی شهرداری خواهند بود و زمینه‌ی برخورداری از خدمت رسانی، عمران شهری و سازندگی بیشتر با بهره بردن از بودجه‌های ملی بیشتر در شهر زیبایمان برازجان فراهم خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر