سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۸۹۵
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: پرونده مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران در جریان رسیدگی است و هنوز حکمی در مرحله دادگاه برای وی صادر نشده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی حسن‌پور  با اشاره به انتشار محکومیت مهدی قائدی در فضای مجازی اظهار داشت: باتوجه به اینکه پرونده مهدی قائدی در جریان رسیدگی است و هنوز حکمی در مرحله دادگاه برای وی صادر نشده اطلاع رسانی قبل از صدور حکم قطعی برای مرجع قضایی میسر نیست.

در همین حال در فضای مجازی از سوی دادسرای بوشهری مهدی قائدی را به‌ عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیر عمدی منتشر شده که پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفته است.

 در این مورد آمده است: به دنبال حادثه رانندگی نهم بهمن ماه سال 1396 که در پی انحراف یک خودرو در اتوبان امام علی(ع) بوشهر رخ داد و یکی از سرنشینان آن درگذشت مهدی قائدی هم در همان خودرو بود که آسیب جدی دید  و کارشناس تصادفات، قائدی را راننده معرفی کرد.

در این حادثه دادسرای بوشهر پس از استماع اظهارات همه افراد و دفاعیات قائدی، وی را به‌ عنوان راننده مقصر به سبب رانندگی بدون گواهینامه مجرم شناخت و پرونده با قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رأی به دادگاه کیفری دو بوشهر ارسال شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر