پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خبر داد
کد خبر: ۵۲۲۴۱
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از اجرای همزمان ۱۵ پروژه شهری در بندر ریگ خبرداد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمید بردستانی ظهر شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر ریگ با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر پروژه‌های متعددی در شهرهای ۳۸ گانه استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و امیدوار هستیم که مردم از این خدمات بهره‌مند شوند.

 وی افزود: افزایش سطح کیفی پروژه‌ها در شهرهای مختلف مورد تأکید قرار دارد و با نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی برای تحقق این مهم اهتمام می‌ورزیم.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از اجرای همزمان ۱۵ پروژه عمران شهری در بندر ریگ خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز از تمام پروژه‌های فعال در شهر بندر ریگ بازدید کردیم و از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مطلع شدیم.

 بردستانی تصریح‌کرد: احداث خیابان معلم، بازگشایی خیابان ۱۸ متری شهید مطهری، کانیو و زیر سازی کوچه‌های سطح شهر و آسفالت معابر از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 وی بیان کرد: بازدید از پروژه ساحل سازی، بازدید از اجرای خیابان آزادی شمالی، بازدید از کارگاه ساخت آلاچیق برای نصب در پارک هاله و بازدید از پروژه‌های گردشگری و توریستی نیز از جمله برنامه‌های امروز بود.

 مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: در این بازدیدها، ضمن بررسی پروژه‌های عمرانی، مشکلات موجود احصا و دستورات لازم برای تکمیل پروژه‌ها و افزایش سطح کیفی آنها نیز صادر شد.

 بردستانی افزود: این‌گونه بازدیدها می‌تواند ارتباط موثر بین شهرداری‌ها و دفتر امور شهری که پل اصلی ارتباط شهرداری‌ها با استانداری است را تقویت و در نهایت رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر