جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ رئیس شورای اسلامی شهر:
فکرشهر: با توجه به حساسیت موقعیت جغرافیایی محل احداث تالار شهر برازجان، تمامی موارد زیربنایی این پروژه دیده شود...
کد خبر: ۵۲۸۲۹
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: با توجه به حساسیت موقعیت جغرافیایی محل احداث تالار شهر برازجان، تمامی موارد زیربنایی این پروژه دیده شود.

به گزارش فکرشهر، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: شورای پنجم شهر برازجان همواره در تلاش است تا پيشتاز امر خدمت رسانی به مردم باشد و اين مسير را بدون ادعا و با گام های استوار می پيمايد.

مهدی نیکنام اضافه کرد: ساخت تالار شهر برازجان بدون شک يكی از مهم ترين پروژه هايی به شمار می رود كه شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان برای خدمت رسانی به مردم پيگير آن بوده و می باشد. 

وی تاکید کرد: كلنگ زنی پروژه ی تالار شهر برازجان بهانه ای شد تا از تلاش های همكاران عزيز و ارجمندم در شورای شهر برازجان تقدير و تشكر به عمل آورم زيرا پس از كارشناسی و جلسات متعدد با كارشناسان خبره در حوزه بودجه مشخص شد بودجه شهر برازجان در سال ٩٧ بر طبق آمارها و فرمول ها حداقل می بایست ٦٥ ميليارد تومان باشد.

نیکنام ادامه داد: بنابراين بودجه شهرداری از ٤٠ میلیارد تومان به ٦٥ میلیارد تومان ارتقاء یافت و مقرر شد شهرداری ٢٥ ميليارد تومان اضافه شده را صرف پروژه هایی نظیر مسقف کردن بازار، احداث تالار شهر برازجان و پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی کند و پيگيری اعضای شورا در جايگذاری چنین پروژه های مهمی سبب شد تا دست شهرداری برای به ثمر رساندن اين پروژه ها بازتر شود.

وی اضافه کرد:: شورای پنجم در امر خدمت رسانی به مردم قصد ندارد تا تنها به انجام چنين پروژه هايی قناعت پيشه كند و در تلاش است با تصويب و پيگيری پروژه های ديگر به عنوان خادمين مردم در امر توسعه برازجان عزيزمان نقشی پر رنگ ايفا كند. 

رییس شورای شهر برازجان افزود: امیدوارم مسوولین در راس استان و شهرستان با توجه به نیاز شهر، اهمیت این امر مهم و حساسیت موقعیت جغرافیایی محل احداث تالار، تمامی موارد زیربنایی این پروژه را مورد توجه قرار داده و در پایان دوره چهار ساله شورا شهروندان عزیز برازجانی بتوانند به بهترین نحو از امكانات و رفاه آن استفاده نمايند.

نیکنام در پایان گفت: در انتها جا دارد از تمامی مردم شريف و عزيز شهر برازجان كه ياری رسان شورا در عرصه های گوناگون هستند تشكر كرده و سر تعظيم فرود آورم.

نظرات بینندگان
حسین
|
-
|
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴
درود بر جناب نیکنام 
شهروند
|
-
|
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱
تشكرفراوان از رياست محترم شورا 
شهروند برازجان
|
-
|
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹
با سلام.تشکر ویژه از جوان دلسوز و خستگی ناپذیر شهرمان جناب نیکنام ریاست محترم شورای شهر.خدا قوت
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
با تشکر از زحمات شهرداری و شورای شهر برازجان بخصوص ریاست محترم شورا.
عصبی
|
-
|
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
امیدوارم یک کار درست توی این شهر انجام بشه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر