جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۱۳۶
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴

فکرشهر:  رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بوشهر از استان‌های برتر در زمینه ثبات و امنیت محسوب می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بازرسی استان بوشهر با اشاره به هماهنگی مطلوب موجود بین مدیران اجرایی و قضایی استان بوشهر اظهار داشت: با وجود این فضای همدلی، استان بوشهر از استان‌های امن و ایمن است و جزو استان‌های برتر در زمینه ثبات و امنیت محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر قطب انرژی کشور و دارای تاسیسات عظیم نفت و گاز است باید به این استان یک نگاه ویژه در تمام عرصه داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: امنیت موجود در استان ناشی از همدلی و اتفاق نظر مسئولان است و باید از این فرصت برای رفع موانع توسعه استان بهره برد.

پرونده مهم قضایی در استان نداریم

جمادی با بیان اینکه اداره کل بازرسی از دستگاه های موثر شورای قضایی استان است، گفت: موفقیت های ارزشمند سازمان بازرسی ناشی از وجود مدیرکلی توانمند در استان بوده که توجه ویژه ای به موضوع حفظ حقوق بیت المال داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در اولویت کاری ما بوده است، بیان داشت:  این امر موجب شده تا در استان مشکلات کمی در عرصه قضایی داشته باشیم به طوری که پرونده مهم قضایی در استان بوشهر نداریم و اگر پرونده مهمی هم باشد به خوبی در حال مدیریت و رسیدگی است.

دراین مراسم از تلاش های غلامحسین کرمی قدردانی و امید سحر خیز به عنوان مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر منصوب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر