جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۷۸
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: در سفر وزیر نیرو به استان بوشهر ساخت سایت آب‌شیرین‌کن به حجم تولید روزانه ۵۰ هزار متر مکعب در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، شاهپور رجایی امشب در نشست بررسی اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر با بیان اینکه یکی از چالش‌های مهم در استان بوشهر تامین آب  است اظهار داشت: در این راستا  برای مقابله با چالش آب طرح‌های مهمی در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت تدوین شده است.

وی از نمک‌زدایی آب دریا برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده  تا سال 1400 تولید آب از طریق شیرین سازی آب دریا به ظرفیت روزانه  145 هزار متر مکعب افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از سفر قریب‌الوقوع وزیر نیرو به استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی سه سایت آب‌شیرین‌کن به حجم تولید روزانه 50 هزار متر مکعب در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و چند پست و خط انتقال برق در  دشتستان، بوشهر، تنگستان و عسلویه حاصل سفر وزیر نیرو به استان بوشهر است.

رجایی  با اشاره به به برگزاری جلسات متعدد در نهاد ریاست جمهوری گفت: جلسات منعقد شده در نهاد ریاست جمهوری نوید تقویت قابل توجه اعتبارات طرح‌های زیرساختی آب و برق استان بوشهر می‌دهد.

 وی بیان کرد: ساخت چند سد بزرگ مخزنی، طرح‌های فاضلاب، شبکه آبیاری و زهکشی، مجتمع‌های آبرسانی روستایی، تامین آب شهرهای دارای تنش آبی و اجرای چند پست فوق توزیع برق به عنوان مصوبه سفر هیئت دولت به استان بوشهر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر