شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۹۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: در زمینه تأمین و توزیع شکر اطلاع رسانی به خوبی انجام شود تا به درستی به دست مردم برسد و عاملان توزیع نیز افزایش یابند تا باعث صف‌های طولانی نشود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک‌نژاد عصر چهارشنبه در نشست تنظیم بازار گناوه گفت: با توجه فرارسیدن ایام نوروز بازدیدها کمیسیون تنظیم بازار بیشتر باشد و سهمیه‌های اختصاص داده شده به شهرستان را در زمینه اقلام مختلف از استان را دریافت کنید.

وی افزود: در زمینه تأمین و توزیع شکر اطلاع رسانی به خوبی انجام شود تا به درستی به دست مردم برسد و عاملان توزیع نیز افزایش یابند تا باعث صف‌های طولانی نشود.

فرماندار گناوه بیان کرد: سهمیه گوشت یا مرغ در صورت اعلام حتماً از استان دریافت و توزیع آنها نیز عادلانه و عاملان توزیع انتخاب شوند که بتوانند در توزیع خوب عمل کنند و همچنین اداره صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در نحوه توزیع با هم هماهنگ باشند.

پاک‌نژاد گفت: نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی مردم حتماً در دستور کار کمیسیون تنظیم بازار باشد.

وی اظهار کرد: در زمینه تأمین میوه شب عید سهمیه شهرستان تأمین و خوب است ولی برای توزیع باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که علاوه بر شهرها به دست روستاییان هم برسد چون سهمیه مربوط به کل شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر