پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۹۱
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

فکرشهر:  اولین خانه جوان روستایی کشور در چهارروستایی بخش ریگ شهرستان گناوه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد عصر چهارشنبه در آئین افتتاح خانه جوان و خانه گفتگو روستای چهار روستایی اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد به عنوان یکی از ابزارهای توسعه به شمار می‌آید و با پرورش انسان‌هایی با افکار توسعه یافته می‌توان جامعه را در قبال آسیب‌های اجتماعی بیمه کرد.

وی افزود: احداث خانه‌های جوان یکی از راه‌های جذب جوانان است که با اندیشه‌ورزی و خردمندی در جهت توسعه روستاها گام‌های مثبتی بر می‌دارند.

فرماندار گناوه بیان داشت: جوانان این روستا می‌توانند با الگو برداری از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گناوه و سایر شهرستان‌ها و اجرای برنامه‌هایی چون یکشنبه‌های کتاب، چهارشنبه‌های تماشا و چشم خانه ادیب که به صورت پیوسته در خانه سمن‌های گناوه برگزار می‌شود در جهت اعتلای فرهنگی این دیار فعالیت کنند.

پاک نژاد گفت: خانه جوان روستای چهار روستایی می‌تواند با فعال سازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح روستا این سنین را با فعالیت‌های کتاب خوانی بیش‌تر آشنا کند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود جوانان این روستا با فعال سازی کانون توسعه روستایی روند توسعه روستا را تسریع بخشند و در کنار فعالیت‌های ذکر شده بزرگان و با تجربه‌های روستا می‌توانند خانه گفتگوی روستا را پس از مرکز استان در اینجا راه اندازی کنند.

قابل ذکر است که این خانه جوان اولین خانه جوان روستایی در سطح کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر