جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۹۵
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت:کارگزاران و مسئولان ایران اسلامی با روحیه انقلابی مشکلات مردم به‌دور جناح‌بندی سیاسی حل کنندحرف نزنند و تنها اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در نخستین یادواره 556 شهید ناو تیپ 13 امیرالمومنین(ع) بوشهر با گرامیداشت 22 اسفند روز شهداء و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده معظم شهدا و مردم استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای کارنامه درخشانی در عرصه دفاع و مبارزه با استعمار و استکبار است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر بیش از 2000 شهید تقدیم کرده است افزود: این استان شش‌هزار جانباز و 500 آزاده تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه شهداء مظلومانه به شهادت رسیدند افزود: رزمندگان استان بوشهر در خلیج فارس، دشت تفدیده خوزستان و کوه‌های شمال غرب حضور فعالی داشتند و به شهادت رسیدند.

سرلشکر رحیم‌صفوی  با بیان اینکه پایگاه ششم شکاری بوشهر نقش ارزنده‌ای در 8 سال دفاع مقدس داشت افزود: 60 درصد خلبانان شهید 8 سال دفاع مقدس از پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر است.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، جهاد سازندگی، نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: شهداء عهده و پیمان بستند که تا آخرین قطره خون در برابر دشمن می‌ایستند و به باورشان اعتقاد داشتند و باید عهده ببندیم که به اعتقادات آنان معتقد باشیم.

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با تاکید بر حل مشکلات جامعه گفت: در آغاز  دهه پنجم انقلاب و گام دوم انقلاب، جوانان با استحکام بیشتری برای حل مشکلات جامعه گام بردارند.

سرلشکر رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه 30 سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد تصریح کرد: چه کسی باور می‌کند که خون شهیدان و ناله و گریه ملت ایران در محرم و صفر، راه کربلا را باز کند.

وی با بیان اینکه خون شهیدان در دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد  گفت: خون شهیدان مدافع حرم هم راه قدس باز می‌کند.

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه حضور میلیونی در اربعین حسینی جهان را به تفکر انداخته است  افزود: در مراسم اربعین حسینی مانند  یک جریان خروشان همه قشرهای مردم از ادیان و مذاهب گوناگون راه می‌افتند که باید این جریان بیشتر شناخته شود.

سرلشکر رحیم‌صفوی  یاد و خاطره شهدای مقابله مستقیم با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس را گرامیداشت و خاطر نشان کرد: شهیدان مهدوی، آبسالان، مبارکی‌ها، بیژن گرد، و دیگر همرزمان بوشهری در عملیات مهرماه سال 1366 در خلیج فارس با رشادت و حماسه  هلی‌کوپتر آپاچی آمریکا را سرنگون کردند و به قعر آبهای خلیج فارس فرستاندند.

وی، شهادت را یک جریان زنده و پویا دانست و تصریح کرد: شهادت یک جریان زنده و توقف ناپذیر است و مخصوص بندگان خاص خداوند است.

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب 200 هزار شهید، 300 هزار جانباز و 40 هزار آزاده را از ثمرات هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مادران سرافراز این دسته‌های گل را در دامان خود پرورش و تربیت کردند ودر را خدا جهاد فی سیبل‌الله قربانی کردند.

سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه صبر و تحمل خانواده معظم شهداء ستودنی است تاکید کرد: شهادت جای  افراد با ایمان و شحاع است و  افراد ترسو در این مجموعه جایی ندارند و بیشتر شهدا از خانواده مستضعف و محروم است و خانواده‌های ثروتمند کمتر  این مسیر را انتخاب می‌کنند.

وی،  با بیان اینکه اقتدار ایران مدیون رشادت شهدا است گفت: اگر امروز اسلام ناب محمدی در جامعه مستقر است و ایران اسلامی مقتدر داریم  از حماسه شهدا و رزمندگان است.

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هیچ قدرتی در جهان از پس ملت ایران برنمی‌آید افزود: آمریکا خیلی کوچکتر آن است که در مقابله ایران قرار بگیرد  و رژیم صهیونیستی در برابر ملت ایران عددی نیست.

سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه 8 سال جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان و شهدا ایران را به قدرت بزرگ منطقه غرب آسیا تبدیل کرد افزود: رشادت رزمندگان و شهداء ایران را به عنوان دژ مستحکم تبدیل کرد.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، اقتدار ملت ایران را از رشادت شهیدان دانست و افزود: اقتدار ملت ایران از شهیدان، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان بیان فریاد شهیدان در نقاط مختلف جهان در مقابله با ظلم طنین‌انداز است تصریح کرد: اگر فریاد الله اکبر مردم مسلمان فلسطین اشغالی، لبنان، سوریه، عراق و یمن می‌شنوید که اندام استکبار جهانی و نوکرانشان در منطقه را به لرزه درآورده فریاد الله اکبر جوانان ایران و شهیدان این مرز و بوم است.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، تشکیل جهاد اسلامی فلسطین و حماس را  پس پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این گروه‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی  و  الحشد الشعبی عراق و حزب‌الله لبنان پس از فتح خرمشهر شکل گرفت که خون شهیدان، مکتب مقاومت و جبهه مقاومت را این مهم محقق کرد.

سرلشکر رحیم‌صفوی  افزود: در جنایت اخیر ،  استکبار 100 هزار تروریست کافر، جنایتکار به سوریه و عراق گسیل دادند که این کشورها را به نفع اسرائیل و آمریکا از بین ببرند.

وی، افزود: نیروی قدس، توانست با ساماندهی 70 تا 80 هزار نیروی مردمی در کنار نیروهای نظامی، تروریست کافر، جنایتکار را از شکست دهد.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب،  بیان کرد: 4 سال سعودی‌ها مردم بیگانه و بی دفاع یمن را به خاک و خون می‌‌کشند ولی یمنی‌ها مقاومت کردند که این مقاومت از ایران یاد گرفتند.

  سرلشکر رحیم‌صفوی پیام شهداء را مورد اشاره قرار دادو  افزود: مردم ایران به پیروزی امیدوار باشند و اطمینان داشته باشند.

وی حل مشکلات جامعه را از دیگر پیام شهیدان دانست و تاکید کرد: کارگزاران و مسئولان ایران اسلامی با روحیه انقلابی مشکلات مردم به‌دور جناح‌بندی سیاسی حل کنندحرف نزنند و تنها اقدام کنند چراکه ایران یک کشور غنی است.

سرلشکر رحیم‌صفوی با تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهیری خاطر نشان کرد: اگر شهیدان زنده بودند به کارگزاران می‌گفتند از مقام ولایت که نعمت الهی است اطاعت و تبعیت کنید تا پیروز شوید.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب،  استان بوشهر را دارای تمدن و پیشینه تاریخی عظیم دانست و تصریح کرد: استان بوشهر دارای مردمان مومن و شجاع و پیشینه چندهزار ساله است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر