پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۴۵
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: دوره آموزشی صنعت گردشگری در شهر آب‌پخش با حضور مدرس جناب آقای منصور حاجی پور مدیرکل سابق سازمان ایران‌گردی و جهانگردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، این دوره آموزشی با توجه به اینکه صنعت گردشگری در شهر آب‌پخش با تلاش‌های فراوان جوانان فعال در مسیر رشد و شکوفایی قرارگرفته با همکاری کمیسیون محیط‌زیست، گردشگری و جذب سرمایه برگزار شد.

 رییس شورای شهرآبپخش ضمن خوشامدگویی و تشکر از آقای حاجی پور در خصوص رشد صنعت گردشگری در آب‌پخش اظهار داشت: بر ضرورت توسعه اين صنعت تأکید نمود و خواستار ورود حداكثرى ساكنين منطقه به اين عرصه شد و همراهی خود را نیز با عموم شهروندان در این زمینه اعلام نمود.

 حاجی پور نخلستان‌های شهر آب‌پخش را بزرگ‌ترین جاذبه گردشگرى در سطح استان دانستنت و اظهار داشت: جاذبه‌هایی که در طبیعت منطقه‌ی آب‌پخش وجود دارد همگی منابعی هستند که باید آن‌ها را به جاذبه‌های گردشگری تبدیل کرد و نقش کلیدی آموزش هم در توسعه صنعت گردشگری‌‌، حفظ اصالت و فرهنگ‌ها و معرفی جاذبه‌های منطقه می‌باشد.

وی تصریح کرد: مشارکت همه‌جانبه آحاد شهروندان در پیشرفت این صنعت الزامی است و فعالان گردشگری باید نکات مهم و کلیدی را در این زمینه بدانند تا بتوانند این صنعت مهم را رونق دهند که کیفیت کار در این امر به‌ مراتب بسیار مهم‌تر از کمیت می‌باشد.

 حاجی پور آموزش جامع و کاملی از صنعت گردشگری و بومگردی و صنایع‌دستی را ارائه نمود، و به فعالان منطقه تأکید نمود که درروند رواج این صنعت موانع بسیار زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را طی کنند تا بتوانند به این صنعت مهم دست پیدا کنند و مستلزم آموزش‌های زیادی در این زمینه هستند.

 رییس کمیسیون گردشگری در پایان با اهدا لوح تقدیر به‌ پاس آموزش‌های ارزنده و همراهی ایشان با کمیسیون گردشگری شورای شهر، از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر