سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۶۸
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: امام جمعه موقت برازجان گفت: از اداره اطلاعات شهرستان تقاضا دارم که عامل یا عاملین انتشار دهنده تصاویر مراسم قدردانی از شهردار برازجان را شناسایی و با آنان برخورد جدی نمایند .

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسین شیخی در جمع مردم برازجان با تبریک سال نو اظهار داشت : عاملین انتشار تصاویر مراسم روز شهردار در برازجان اگر دلسوز پاکبانان هستند چرا آن وقتی که حقوق این عزیزان چندین ماه عقب می‌افتاد صدای اعتراض این قشر پرتلاش را به گوش رسانه‌ها نمی‌رساندند.

امام جمعه موقت برازجان با بیان اینکه چرا قصد ایجاد تشویش در اذهان عمومی دارید، افزود: چرا به جای این کارها،خوبی‌های شهر و حماسه‌های معنوی از جمله مراسم پیاده‌روی بزرگ ولایت و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعات کشور را به تصویر نمی‌کشید و به رسانه‌های بیگان ارسال نمی‌کنید.

وی با بیان اینکه از رسانه‌های محلی تشکر می‌کنم که واقعیت‌ها را از مراسم یاد شده منعکس و از شهر و شهرداری حمایت و انصاف و تقوا را رعایت نمودند،عنوان کرد: از اداره اطلاعات شهرستان تقاضا دارم که عامل یا عاملین انتشار دهنده تصاویر مراسم قدردانی از شهردار برازجان  را شناسایی و با آنان برخورد جدی نمایند .

شیخی  با اعلام اینکه اروپایی‌ها در قضیه برجام همانند آمریکا رفتار کردند و نباید از آنها توقع دیگری داشت،افزود:وظیفه اروپایی‌ها این بود که در مقابل آمریکا بایستند که تحریم‌ها برداشته شوند ، اما با بهانه‌های مختلف از این کار سر باز زدند.

خطیب جمعه برازجان با تسلیت وفات حضرت زینب (س)ابراز کرد: نقش این بانوی بزرگوار در انتقال فرهنگ عاشورا نشان داد که زن در حاشیه تاریخ نیست ، زن در متن حوادث مهم تاریخی قرار دارد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر