جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۹۹۶
دوشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۳

فکرشهر: اسامی 33 بازیکن برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال جوانان اعلام شد که محمدرضا شکیب خو و هادی علوی دو فوتبالیست جوان استان هم در این لیست حضور دارند.

به‌گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی 33 بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد.

محمدرضا شکیب‌خو از تیم شاهین شهرداری بوشهر و هادی علوی از تیم کارگر بنه‌گز، دو استان بوشهری هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

همچنین علیرضا رستمی‌جو، علیرضا اسدآبادی، محمد رمضانی، سعید الیاسی، محمد جلالی، حسین زواری، پارسا محمدی، علی زارع، علی بابایی و حامد بخشی از تهران، محمدرضا یوسفی و محمدرضا باقری از البرز، آرین جان‌قربان، یاسین سلمانی و مهدی رضایی از اصفهان، حسین شاوردی، میکائیل شیخی، عقلیل طلیلی، علیرضا باویه، سیدحسن موسوی، سیدرضا موسویان از خوزستان، عارف محمدعلی‌پور و سامان فلاح از مازندران، شهاب یاری و آریا برزگر از فارس، سعید کریم‌آذر از آذربایجان شرقی، علیرضا زارع، علی‌اصغر صادقی‌نسب و عباس زراعت‌کار از کرمان، جواد جداوی دهنوی از هرمزگان و علی سبحانی از همدان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

 این اردو از 5 تا 10 فروردین در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر