جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۳۸
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر آمادگی کامل برای مدیریت حوادث داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی اظهار داشت: در نشست روز گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار بوشهر تشکیل شد بر حضور تمام وقت تمامی شهرداران در محل کار و آمادگی کامل برای مدیریت حوادث در مناطق شهری تاکید شد.

وی افزود: نظارت مستمر بر انجام خدمات رسانی در ایام نوروز و مسافرت‌های نوروزی، همچنین لزوم حفظ آمادگی کامل برای مدیریت حوادث طبیعی با توجه به پیش بینی بارندگی در ساعات و روزهای آینده از وظایف شهرداران است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر اضافه کرد: در این نشست همچنین بر بسیج کامل منابع و امکانات دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان بویژه مسافران نوروزی تاکید شد.

وی گفت: ضرورت دارد انجام اقدامات پیشگیرانه و پایش و نظارت مستمر در مناطق شهری خصوصاً مسیرها و روددره‌ها در اولویت شهرداری‌ها، سازمان‌های آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران شهرداری‌ها و معاونت‌های خدمات شهری شهرداری‌ها قرار گیرد.

بردستانی با اشاره به حضور مسافران نوروزی و شهروندان به صورت خانوادگی در سطح شهرها بر لزوم آمادگی همه جانبه شهرداری‌ها بویژه شهرداران مناطق ساحلی در بوستان‌ها و تفرج گاه‌های حاشیه دریا تاکید کرد.

وی گفت: موارد لازم در این مباحث به شهرداری‌ها ابلاغ شده و ضرورت دارد شهرداری‌ها به بخشنامه‌های ابلاغی در زمینه مدیریت بحران و مقابله با حوادث توجه لازم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر