جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل آتش‌نشانی گناوه خبر داد؛
کد خبر: ۵۴۰۳۹
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فکرشهر:  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: وزش باد شدید در گناوه خساراتی بر جا گذاشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، ولی سیفی  اظهار داشت: سقوط دو سایبان بر اثر باد شدید در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه امروز در گناوه خساراتی برجای گذاشت.

وی افزود: سایبان دبیرستان بهیاری الزهرا واقع در خیابان آزادی گناوه در اثر وزش باد شدید حدود ۳۰ متر پرتاب و با برخورد به دو خودرو به صورت سطحی و پس از برخورد با سیم برق بر روی خودروی سمند سقوط و باعث خسارات مالی و قطعی برق منطقه شد.

سیفی گفت: در حادثه دیگر و در بلوار ملوان روبروی بازار ماهی فروشان گناوه نیز سقوط سایه‌بان مغازه بر روی چادر مسافرتی خالی از مسافر رخ داد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع این حوادث مأموران آتش نشانی بلافاصله در محل حضور یافتند که خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه بیان کرد: تمام نیروهای آتش نشانی در ایام نوروز از ۲۵ اسفند در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در ایام نوروز افزود: استقرار یک دستگاه خودروی آتش نشانی در میدان امام خمینی (ره) ٬ آماده‌باش نیروها به صورت ۲۴ ساعت کار ۲۴ ساعت استراحت که در صورت نیاز آمادگی همکاری را در ساعت استراحت نیز دارند٬ گشت موتوری با تجهیز خاموش کننده دستی در کنار چادر مدیریت سا حل٬ تجهیز نگهبانی پارک‌ها و خودروهای در حال تردد شهرداری به خاموش کننده دستی٬ سرکشی به بازارچه‌ها و پارکینگ‌های سطح شهر و تذکر به رعایت نکات ایمنی از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام تعطیلات در گناوه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر