پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۶۱
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

فکرشهر:  مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از آمادگی کامل استان بوشهر برای ورود گردشگران داخلی و خارجی در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی عصر چهارشنبه در بازدید از سواحل استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام نقاط شهری و روستایی استان بوشهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند اظهار داشت: استان بوشهر در هفته دوم تعطیلات نوروز، شرایط بسیار مناسبی برای مقصد مسافران از اقصی نقاط کشور داراست.

وی افزود: آب و هوای باطراوت و بهاری، سواحل زیبا و آرام دریا، اقامتگاه‌های بوم گردی و مهمان نوازی منحصر به فرد مردم استان، زمینه مناسبی برای استقبال و پذیرایی از گردشگران فراهم کرده است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: شهرهای واقع در مبادی ورودی استان از فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان آمادگی کامل برای پذیرایی مهمانان و مسافران نوروزی را دارند.

بردستانی تصریح کرد: امسال امکانات رفاهی بسیار مناسبی برای مسافران در سواحل استان پیش بینی شده و برنامه‌های متنوعی نیز اجرایی شده است.

وی گفت: ۲۵ هکتار ساحل سازی در نیمه جنوبی استان و در سواحل شهرهای کنگان، بنک و نخل تقی انجام شده و با توجه به هوای معتدل بهاری، آماده ورود مهمانان نوروزی است.

بردستانی همچنین از استقرار امکانات رفاهی، اسکان و تجاری در نیمه شمالی استان در شهرهای دیلم، گناوه و بندر ریگ خبر داد و ابراز داشت: امیدوار هستیم با توجه به توسعه زیرساخت‌های لازم، استقبال خوبی در نیمه دوم تعطیلات انجام شود.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر به فضاهای تجاری و تفریحی دریایی در بندر دلوار و بوشهر به عنوان نقطه میانی استان اشاره کرد و افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در استان استفاده می‌کنیم و انتظار داریم با استقبال گردشگران روبه‌رو شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر