پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۷۵
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه‌شنبه به تناوب بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی، برقراری شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی را در استان نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر و طی ساعاتی از شب و صبح پدیده مه در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود و احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضمن افزایش پوشش ابر، از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه شنبه به تناوب بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

شکوهی پور خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط احتمال آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی افزود: همچنین به سبب وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج و طوفانی خواهد بود. تلاطم دریا در سواحل جنوبی استان طی روز سه شنبه (به سبب وزش باد شدید شمال غربی) نیز ادامه می‌یابد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر