جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۷۹
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: برایان هوک باید بداند که در جهان امروز، آمریکا دیگر نمی‌تواند به تمامی خواسته‌های ضدبشری خود برسد.

­به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات برایان هوک مبنی بر اینکه آمریکا دیگر اجازه معافیت از تحریم‌های علیه ایران را نخواهد داد، گفت: برایان هوک فردی است که به شدت مبتلا به بیماری مزمن «ایران آزاری» است و یکبار دیگر در سخنانی سخیف، که نشانگر عدم درک درست او از شرایط جهانی و موقعیت ناپایدار، متزلزل و تنزل یافته آمریکا در سطح جهان است، چون همیشه از سر نابخردی حرف زده و با تکرار احساسات کینه توزانه خود نسبت به مردم ایران، از تلاش دولت متبوع خود در استمرار و افزایش فشارهای تحریمی علیه ملت بزرگ ایران سخن گفته است.

وی افزود: برایان هوک باید بداند که در جهان امروز، ایالات متحده آمریکا دیگر نمی‌تواند به تمامی خواسته‌های شوم و ضدبشری خود برسد و زمان دیکته کردن امیال خودخواهانه این کشور بر دیگر کشورها سپری شده است.

قاسمی تصریح کرد: برایان هوک باید به بسیاری از تحولات بین المللی و آنچه امروز در عرصه جهان می‌گذرد نگاهی داشته باشد تا به روشنی دریابد که تحولات منطقه و جهان در سمت و سویی نیست که ایشان و حاکمان امروز کاخ سفید آرزوی آن را دارند. آقای هوک و دولت آمریکا با این نوع رفتارها و گفتارهای خود قطعا باید منتظر محکمه‌ای به وسعت جهان در مقابل نگاه تمامی انسان‌های آزادی‌خواه و وجدان‌های منصف برای پاسخ‌گویی به جنایات ضدبشری خود و تمامی اقدامات کینه ورزانه و خساراتی که به ملت رشید ایران وارد کرده اند، باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر