پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۳۹
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای رونق گردشگری گفت: طرح‌های گردشگری اشتغال‌زا حمایت می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حسین اربابی در بازدید از طرح‌های گردشگری و  فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان تنگستان افزود: از طرح‌های سرمایه‌گذاری در نوار ساحلی با حفظ حریم قانونی دریا و با طرح‌هایی که ضمن حفاظت از محیط‌زیست اشتغال‌زایی داشته باشد حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

وی با مثبت برشمردن وضعیت گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ساحلی و روستاهای توسعه هدف گردشگری در تنگستان تاکید کرد: ظرفیت‌های موجود در این بخش‌ها به‌صورت ویژه توسط معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی جهت رونق صنعت گردشگری حمایت خواهند شد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از بازدید از موزه رییسعلی دلواری و قلعه کلات اهرم گفت: با برگزاری جشنواره‌های مختلف در اماکن تاریخی می‌توان ضمن معرفی این آثار، باعث رونق گردشگری و اقتصادی شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز گفت: شهرستان تنگستان از شهرستان‌های مهم تاریخی این استان و دارای طبیعت زیبا است که باید برای توسعه گردشگری نگاه ویژه‌ای به آن شود.

ارغوان مهدی زاده افزود: روستاهای توسعه هدف گردشگری در نوار ساحلی استان بوشهر بسیار فعال عمل کرده‌اند که امسال موجب شده است که؛  توزیع سفر در استان بوشهر به‌صورت یکنواخت انجام شود و ظرفیت پذیرش گردشگر بیشتری جهت شب اقامت در استان داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر