شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۲۷۲
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت های استان بوشهر در امداد رسانی به مناطق سیل زده خوزستان، گفت: رخ داد سیل در برخی استان های کشور بخصوص در استان خوزستان در روزهای اول سال ایجاد شد که برخی از هموطنان جان خود را از دست دادند و بر اساس وظیفه و ابلاغ فرماندهی کل سپاه؛ سپاه استان بوشهر به منطقه خوزستان اعزام شد. 

به گزارش فکرشهر و به نقل از سپاس، رزمجو اظهار کرد: سپاه امام صادق ع استان بوشهر با استفاده از همه ظرفیت ها در حال امداد رسانی هسست که براساس تقسیم بندی که انجام شده است شهرستان باوی با جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر و ۵ روستا معین استان بوشهر شد. 

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: در حال حاضر به عنوان اولین اقدام قرارگاه تخصصی تشکیل شده است که در گام اول آشپزخانه و نانوایی احداث شده است تا بتوانیم در این شرایط سخت غذای گرم و نان تازه برای سیل زده گان تامین کنیم و روستاهایی که بیش از ۴ متر آب گرفتگی دارند با استفاده از قایق عملیات امداد رسانی انجام می شود. 

وی عنوان کرد: در بازدید میدانی که شخصا انجام دادم در برخی از روستاها بیش از ۴ متر آب گرفتگی مشاهده شد که آن سیل بند ایجاد نشود قطعا بحران جدی تر خواهد شد اما با استفاده از ماشین آلات سپاه امام صادق ع استان بوشهر فعالیت و به هموطنان کمک خواهیم کرد و در حال حاضر ماشین آلات سپاه استان بوشهر پاسخ گو رفع مشکلات است. 

رزمجو ابراز کرد: در حال حاضر به مواد غذایی از قبیل مرغ،گوشت، برنج، آرد، حبوبات، کنسرو، گونی های پلاستیکی، پتو، پمپ های تخلیه آب،سرویس بهداشتی و حمام سیار از مهمترین نیازها است. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر