پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۹۷
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: امام جمعه بوشهر سپاه پاسداران را پرچم‌دار مبارزه با تروریست دانست و گفت: سپاه پاسداران قوی‌ترین نهاد در مبارزه با تروریست در جهان است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف سپاه در استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبان و میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه مظهر اقتدار اسلام و ایران و نماد مبارزه با اسکتبار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سپاه را مایه اقتدار و افتخار ایران دانست و افزود: استبکار جهانی در سطح گسترده‌ای تلاش می‌کرد که انقلاب اسلامی نتواند به 40 سالگی برسد و در این مسیر تهاجمات سخت، نیمه سخت و نرمی را در عرصه‌های مختلف بر ما تحمیل کرد که طوری که هیچ انقلابی تاکنون به اندازه انقلاب اسلامی مورد تهاجم قرار نگرفته است.

 امام جمعه بوشهر اذعان کرد: خوشبختانه با هدایت‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی تلاش‌های نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران و وفاداری مردم، این انقلاب پابر جا ماند و وارد چهل سال دوم عمر با رکت خود شد که چهل سال دوم در حقیقت دوره ارتقا و رسیدن به ارزش‌های از قبیل برنامه‌ریزی شده بر مبنای دانش است.

صفایی بوشهری با اشاره به هجمه استکبار جهانی علیه سپاه در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: سپاه نهادی است که مولود انقلاب اسلامی است اما ریشه در عمق اسلام و انبیاء الهی دارد و به خوبی می‌توان گفت که سپاه لشکر صدر اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهرسپاه پاسداران را  پرچم‌دار مبارزه با تروریست  دانست و بیان  کرد: دشمنان ما خودشان سر کرده تروریست‌ها و تمامی ابراز ترور را در اختیار تررویست‌ها قرار می‌دهند اما بعد از سپاه را متهم به تروریست بودن می کنند در صورتی که امروز سپاه پاسداران قوی‌ترین نهاد در مبارزه با تروریست است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر