جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۸۸
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان زمینه رفع مشکلات و تامین نیازهای جوانان را فراهم سازند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در مراسم روز جوان در بوشهر اظهار داشت: جوانان در عرصه‌های مختلف نقش بسیار مهمی داشته‌اند و انقلاب اسلامی با مشارکت جوانان محقق شد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه و حمایت جوانان در مقابل دسیسه‌های مختلف دشمن از جمله جنگ تحمیلی و تهاجم سخت و نرم دشمن پیروز شدند و دشمن را به زانو درآوردند.

امام جمعه بوشهر به حماسه‌های جوانان ایران اسلامی در دوران چهل ساله انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: با وجود فشارهای دشمنان علیه پیشرفت جوانان در عرصه‌های گوناگون، ولی جوانان با حماسه آفرینی نگذاشتند دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: رسیدن به پیشرفت، توسعه، عدالت و تمدن‌آفرینی از مهمترین اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است که جوانان نقش فوق‌العاده مهمی در این زمینه دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیار زیادی بر توجه به امور جوانان و ظرفیت آنان در عرصه مدیریتی، تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی، علم و فناوری، و عرصه‌های ورزشی، هنری، تفریحی و دیگر حوزه‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان در رسیدگی به آسیب دیدگان سیل اخیر و کمک رسانی به آنان اشاره کرد و افزود: جوانان ایرانی در عرصه علم و المپیادهای علمی، ورزشی و هنری در جهان افتخارات زیادی کسب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار رسیدگی به نیازهای جوانان شد و ادامه داد: زیرساخت‌های ورزشی، هنری، علمی و تفریحی برای جوانان فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر