پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۵۸
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

فکرشهر - کوروش امینی: رئیس کمیته امدا دسعدآباد ظهر امروز درگفت و گو  با خبرنگار فکر شهر اظهارداشت : یکی ازطرح های موفق مشارکتی این اداره طرح اکرام ایتام ومحسنین می باشد که تعداد430حامی ازتعداد128فرزند یتیم و123فرزند محسنین حمایت می کنند.

به گزارش فکرشهر، غلامحسین قیطاس افزود : درسال 97مبلغ 4/820/000/000 ریال به این فرزندان مساعدت نموده اند که نسبت به سال 96 میزان 55 درصد رشد داشته است که این رشد قابل ملاحظه نشان از اعتماد مردم به این نهاد مقدس می باشد که ازهمکاری همه حامیان تقدیروتشکر بعمل می آوریم .

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام باهدف کمک به فرزندان ایتام و محسنین وتامین نیازهای آنان درزمینه معیشت، تحصیل، درمان و سایرموارد آغاز شده است که حامی یا فرد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی ازیک یاچند فرزند یتیم ومحسنین درطی سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن ها در قالب کمک به یتیم خاص ومحسنین یا هرفردی دیگر که ازطرف امداد معرفی گردد اقدام می کنند. 

قیطاس تصریح کرد : ایتام کسانی هستند که  پدرشان به رحمت ایزدی پیوسته وازاین نعمت بی بهره و محسنین کسانی هستند که فرزندان طلاقی یا پدرشان بیمار ویا ازکارافتاده که از وضعیت معیشتی بسیار پایینی برخوردار بوده اند.

 رئیس کمیته امداد سعدآبادخاطرنشان کرد میانگین و سرانه پرداختی ایتام 1/800/000 ریال درماه و میانگین وسرانه حامیان مبلغ1/000/000 ریال می باشد.

وی اضافه نمود تعدادی ازفرزندان ایتام محسنین دیگرهستند که فاقدحامی بوده که ازمردم خیر ونیکوکارعزیز دعوت می نماییم که دراین طرح معنوی شرکت نموده واین فرزندان رامورد تفقد وحمایت خود قراردهند

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر