پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۷۵
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کاهش تعداد بی‌سوادان در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش فر صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از مقام معلم در شهر کاکی اظهار داشت: دستیابی به توسعه نیازمند توجه ویژه به آموزش و پرورش است و معلمان نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه بی‌توجهی به جایگاه معلمان باعث ایجاد خطر برای روند رشد و توسعه می‌شود، تصریح کرد: باید معلمان انگیزه لازم را برای کار و فعالیت خود داشته باشند و بی‌انگیزگی معلمان باعث خلل در پیشرفت می‌شود.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه معلمان دارای رسالت سخت و دشواری هستند، ادامه داد: فرهنگیان علی‌رغم مشکلاتی که داشته‌اند همواره رسالت خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه وظیفه دارد که کرامت معلمان را پاس بدارد، خاطرنشان کرد: شهدای فرهنگی برای همیشه به عنوان یک الگوی ارزشمند در زندگی فردی و اجتماعی ما جا دارند و یاد و خاطره آنها در ذهن‌ها زنده خواهد ماند.

دانش‌فر به وضعیت سوادآموزی در استان اشاره کرد و افزود: میزان باسوادی در استان بوشهر از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون از ۹۱ درصد به بیش از ۹۷ درصد رسیده است که افزایش این میزان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی کاهش تعداد بی‌سوادان را یک اولویت مهم برشمرد و اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا حتی یک بی‌سواد هم نداشته باشیم و همه افراد جامعه را باسواد کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر