جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۳۸۱
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: به دلیل کوهستانی بودن بخش ارم و بوشکان از توابع شهرستان دشتستان اعزام بیماران اورژانسی این مناطق به مرکز استان در روز با بالگرد انجام می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالرحیم دادجو روز پنجشنبه در بازدید از اورژانس 115 شهرستان دشتستان افزود: هدف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتقای خدمات رسانی به مردم در زمینه بهداشت و درمان است در این ارتباط همه خدمات اورژانس هوایی برای هموطنان رایگان است.

وی تاکید کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های شهری و جاده‌ای باید درکمترین زمان ممکن بر بالین بیمار یا مصدوم برسند و همه خدمات اولیه را درهمان مکان ارائه و یا به مراکز درمانی اعزام کنند.

رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: با توجه به گستردگی پراکندگی جغرافیایی شهرستان دشتستان توسعه فضاهای فیزیکی اورژانس‌های جاده‌ای در این شهرستان باید انجام شود دراین ارتابط احداث سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در این شهرستان پیش‌ بینی ‌شده است که مراحل عملیاتی آن در دست بررسی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: نیروی انسانی، فضای فیزیکی، تسهیلات، تجهیزات، فعالیت‌ها مقررات و دستورالعمل‌ های موجود در مراکز اورژانس از جمله عوامل موثر در ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران است.

ماریا خویش دوست اظهارداشت: با هماهنگی‌ های انجام ‌شده بین پایگاه‌های اورژانس و آمبولانس‌های مراکز در سال گذشته، در مواقع ضروری این مرکز در اعزام بیماران همدیگر را پوشش داده و خدمت‌رسانی در همه شبانه ‌روز به صورت مستمر انجام می‌ گیرد.

خویش دوست بیان کرد: کمبود تکنسین اورژانس و راننده آمبولانس از مشکلات شهرستان دشتستان است که با توجه به اعزام های شهرستان حل این مشکلات ضروری است.

خویش دوست گفت: شهرستان دشتستان دارای هفت پایگاه اورژانس جاده‌ای و سه پایگاه اورژانس شهری است که در سال گذشته بیش از پنج هزار اعزام در حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی داشته و در طرح سلامت نوروزی نیز با استقرار یک کمپ سلامت خدمت‌ رسانی به مردم را به نحو مطلوبی انجام داده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر