پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۶۵
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به ظرفیت و قابلیت‌های بالای استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های اقتصاد کرانه‌ای استان بوشهر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با مدیران واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: توسعه و تقویت تولید باید به صورت ویژه در دستور کار باشد و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم ثبات قوانین در عرصه اقتصادی و وضع قوانین مناسب در این عرصه خاطرنشان کرد: حمایت از مراکز تولیدی و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان بدون نگرانی در بازگشت باید مد نظر باشد.

امام جمعه بوشهر به ظرفیت‌های استان بوشهر با برخورداری از دریا و سواحل طولانی اشاره کرد و ادامه داد: مهم‌ترین اقتصاد، اقتصاد کرانه‌ای است و استان بوشهر در این زمینه بهترین جغرافیای کرانه‌ای را دارد.

آیت الله صفایی بوشهری بر لزوم توسعه اقتصادی با برنامه دانش‌بنیان تاکید کرد و افزود: باید در زمینه اقتصاد یک برنامه دانش بنیان ۵۰ ساله طراحی شود تا در عرصه ملی و بین‌المللی مطرح باشیم.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه اقتصادی نیازمند داشتن دانش مناسب در این حوزه است، اضافه کرد: رشد اقتصاد بر اساس دانش بنا شده و در صورت ضعف دانش، منظومه اقتصاد دچار مشکل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی سیاست جهان توسط اقتصاد مدیریت می‌شود، بیان کرد: اگر کشوری در زمینه اقتصادی پیشرفت نداشته باشد در تمام عرصه‌ها دچار بحران می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر