شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ بعد از یک دهه انتظار
کد خبر: ۵۵۶۸۶
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

فکرشهر - مصطفی منفرد: با تغیر مالکیت قطعی شناور سرور بندر به فرد بومی مشکل تردد دریای مسیر خارک به بوشهر و بلعکس برای همیشه حل شد.

به گزارش فکرشهر، علی موحد یکی از بومیان جزیره بدون دریافت هیچگونه تسهيلات دولتی و با سرمايه شخصی اقدام به خريد اين شناور کرد و مشكل بزرگ مردم خارک را در زمینه تردد دریای که بیش از یک دهه گریبانگیر آن ها بود حل شد.

شهردار خارک با بیان اینکه حل معضل تردد مردم جزیره همواره دغدغه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است، عنوان کرد: متأسفانه از دیرباز همواره مشکلات تردد گریبان‌گیر مردم شریف خارگ بوده است.

عبدالحمید صفایی با اعلام اینکه پیگیری رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانم، گفت: خوشبختانه رویکرد اعضای  شورای اسلامی شهر نیز بر این امر بود تا با همتی جدی و با به‌ کارگیری توان مجموعه نسبت به حل این مشکل اقدام کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی خارک در این راستا با حمایت حداکثری از بخش خصوصی تلاش خواهند داشت تا زمینه رفع دغدغه و مشکلات ولی‌ نعمتان خود را بیش از پیش فراهم سازند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸
بلاعزل
کوروش
|
-
|
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
سلام ببخشید مشکل رفت و آمد ماشی های سواری با لندیگراف کی نخواد حل بشه یا هوا خراب هست وقتی هم هوا خوبه از ساعت 9 تا 2 شب میمونی بعدشم هیچ با کلی دردسر مرخصی میگیری بعد هم مشکل تردد داریم چون هزینه ماشین سنگین بیشتر هست پس سواری ها رو نگه میدارن میگن سوار ماشین سنگین شد بعد کرایه شو کامل میگیره باید دوبرابر هم کرایه بدی به ماشین سنگین اگه کسی هم بره حتما سفارش شده هست
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر