جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۲۱
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان امروز دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است و این پدیده تا روز جمعه تدوام دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفتگو با فارس با اشاره به وضعیت جوی استان طی روزهای آینده اظهار داشت: آسمان استان امروز دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر تا شب گاهی رشد ابر و در برخی نقاط بویژه ارتفاعات استان احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز برای ایجاد ناپایداری‌های جوی کوتاه مدت و ایجاد توده های آب و هوایی همرفتی(محلی) در برخی نقاط استان بویژه در مناطق شرقی و ارتفاعات استان، غالباً در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب بصورت رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های موقت جوی همراه با وزش تندبادهای لحظه ای به همراه گردوخاک، گاهی رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نمی‌باشد؛ همچنین وزش جریانات جنوبی بر روی دریا طی امروز و روزهای آینده تداوم دارد. 

وی بیان داشت: برای پنج شنبه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد و گاهی افزایش ابر دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان داشت: پدیده غبار محلی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و برای آخر هم هفته در طول روز وزش باد و آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
قلیونی
|
-
|
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۸
شکرخدابارون نداریم تمام ترسم باریدن بارونیه!آخه ت

 

تنباکوهارابریده اند!بارون بزنه تنباکوهاخراب میشه!آن وقت سی

 

تسکین دل خرابمون،قلیون هم نمی تونیم بکشیم والااا!!!
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر