جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۴۱
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵

فکرشهر:  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مراکز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از پرداخت هزینه برق معاف شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: ساخت مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر در مراحل پایانی است و موضوع تجهیز و بهره‌برداری از این مدرسه هنوز بلاتکلیف است و امسال نمی‌توان از ۳۰ کلاس درس موجود در این مدرسه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۵۶۸ دانش‌آموز کم‌بضاعت در استان بوشهر داریم که هزار و ۱۰۵ نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ارتباط با اجرای فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت نیز بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود و در سال‌های قبل ایراداتی وجود داشت که تلاش می‌شود این ایرادات برطرف شود.

وی افزود: با توجه به مصوبه مجلس، مراکز آموزشی به شرط رعایت صرفه‌جویی از پرداخت هزینه انرژی معاف هستند و مراکز فرهنگیان استان بوشهر نیز متقاضی استفاده از این معافیت هستند.

کرمی ادامه داد: برای پذیرش در مراکز دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی و بنت‌الهدی بوشهر با کمبود جا روبرو هستیم که باید یک خوابگاه جدید برای مراکز ساخته شود.

نادر تمیمی مدیرعامل برق بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه ماده قانونی برای معافیت مراکز آموزش و پرورش از پرداخت هزینه برق وجود دارد، ساز و کار لازم در این راستا اعمال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر