پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۶۱
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دستگاه‌های اجرایی گسترش و تقویت می‌یابد.

به گزارش فکرشهربه نقل از مهر، حسن ابراهیمی عصر دوشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی اظهار داشت: اشاعه فرهنگ قرآن، نماز و امر به معروف و نهی از منکر از دستگاه‌های دولتی شروع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر اضافه کرد: اگر گاهاً نواقصی در رفتار کارکنان دیده می‌شود شاید ما خوب کار نکرده باشیم ما باید همکاران خود را به کار نیک تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه هویت و فلسفه سازمان ارائه خدمت به مردم است، گفت: باید با نوآوری و شیوه‌های نوین جاذبه‌های سه حوزه مد نظر قرار دهیم و از طرفی نیز اثر گذار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دستگاه‌های اجرایی گسترش و تقویت می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: همه هجمه‌های دشمنان به خاطر این است که جامعه بی دین داشته باشیم آنها دین، مذهب، نماز و قرآن هدف قرار دادن که می‌طلبد ما نیز این حوزه‌ها را تقویت کنیم.

ابراهیمی از تلاش‌های فرماندار دشتی قدردانی کرد و گفت: نادری یکی از فرمانداران کاربلد، موفق، فهیم استان بوشهر است.

تجلیل از فعالین امر به معروف

فرماندار دشتی نیز گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه نماز در سطح شهرستان برگزار شد که برگزاری اجلاس نماز یکی از کارها می‌باشد.

عبدالله نادری با تاکید بر اینکه نماز جماعت در ادارات شهرستان برگزار شود، افزود: در حال حاضر ۲۹ دستگاه اجرایی شهرستان نماز جماعت در آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ادارات برنامه‌های خود را در حوزه قرآن و نماز ارائه دهند، بیان کرد: از فعالین امر به معروف و نهی از منکر تجلیل می‌شود.

نادری اضافه کرد: در حال حاضر بزرگترین منکر دلسرد کردن مردم نسبت به آینده و بزرگترین معروف کار و تلاش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر