شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۰۷
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه صرفه‌جویی در هزینه‌ها در اولویت کاری ما در سال جدید است از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت بهره ببریم.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از همه ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت استفاده شود و می‌بایست در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از خلاقیت و نوآوری در موضوعات مختلف بهره ببریم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌ها باشد گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق روستایی استان بوشهر گسترش یابد.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد فعالیت خوبی دارند و دفتر امور اجتماعی استانداری مداخله‌ای در این برنامه‌ها ندارد بنابراین باید از وجود سمن‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت بهره بیشتری ببریم.

در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، مهارت آموزشی در اولویت برنامه‌ریزان باشد

گراوند با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد نظرات و پیشنهاد‌های خود برای برگزاری بهتر برنامه‌های اوقات فراغت به دبیرخانه ستاد اعلام کنند افزود: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، مهارت آموزشی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌ریزان باشد.

وی با بیان اینکه تنوع بخشیدن به برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار باشد اظهار داشت: تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت به فرمانداری‌ها ابلاغ شود و در این زمینه باید از همه امکانات موجود دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها برای انجام باشکوه برنامه‌های اوقات فراغت بهره ببریم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارزیابی برنامه‌های اوقات فراغت توسط دفتر امور اجتماعی استانداری انجام شود، ادامه داد: توجه به مناطق روستایی در برنامه‌های اوقات فراغت باید در دستور کار باشد ضمن اینکه باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هم برای برگزاری دوره‌های اوقات فراغت استفاده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر