پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۶۲
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه و پیشرفت جامعه باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: فرهنگ جوهره تمام حرکت‌ها در جامعه در بخش‌های مختلف است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر خواستار توجه ویژه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی و اجرای آنها شد و بیان کرد: فرهنگ هویت و جوهره هر کشور و منطقه است و بی‌توجهی به فرهنگ یاعث می‌شود پیشرفت‌ها در تراز بی فرهنگی قرار گیرند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: توجه به معیشت و اشتغال زنان سرپرست خانواده استا نبوشهر باید با جدیت در دستور کار باشد و دستگاه‌های اجرای در این زمینه پای کار باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اجرای ۱۲۵ طرح اشتغال‌زایی ویژه زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر اضافه کرد: باید زمینه افزایش توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شامل بدسرپرست و بی سرپرست فراهم شود.

وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات توانمندسازی زنان سرپرست خانواده افزود: ارتقای فرهنگ توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه گفت: انجمن نجوم استان بوشهر برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی را در ابعاد مناسب داشته است و ۲۷ بهمن به عنوان روز نجوم استان انتخاب شده است.

وی از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و ادامه داد: مردم روز گذشته در آخرین جمعه از ماه مبارک با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی بار دیگر ترفندهای دشمنان را مایوس کردند.

صفایی بوشهری از تدوین و اجرایی شدن سند بیانیه گام دوم انقلاب در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: هیئتی برای تدوین سند اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب به بوشهر اعزام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر