پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۴۸۹
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فکرشهر:  معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: دو هزار و ۶۰۰ پروژه نیمه تمام در استان بوشهر وجود دارد که برای تکمیل آن ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی درویشی عصر شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر اظهار داشت: از مجموع اعتبارات شهرستان دیر، هزار و ۲۰ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهوری و ۳۶۰ میلیارد دیگر نیز از محل اعتبارات تملک دارایی است که به شهرستان دیر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از مجموع اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۵۲۰ میلیارد ریال در سال جاری و مابقی سال آینده پرداخت خواهد شد تصریح کرد: در سال گذشته ما رویه متفاوتی را در حوزه اعتبارات عمرانی شاهد بودیم که انتظار می‌رود امسال نیز همان محدودیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

درویشی با بیان اینکه برخی از طرح‌های تملک دارایی را از طریق بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات کم بهره به سرانجام برسانیم گفت: امسال ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی به شهرستان دیر اختصاص یافته که برای ۱۸۲ پروژه در ۱۸ فصل با اولویت توجه به طرح‌های نیمه تمام و محوریت توسعه خدمات شهری و عشایری، حمل و نقل، فرهنگ و هنر، بهداشت و درمان، منابع آبی و آبخیزداری هزینه خواهد شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این استان نیاز است اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و ۶۰۰ پروژه نیمه تمام در استان بوشهر وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری از آنها به ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

درویشی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت نسبت به مبادله موافقت نامه‌ها و شروع کار پروژه‌ها تلاش کنند خاطر نشان کرد: با توجه به نیازمندی‌های استان اقدامات خوبی در حوزه آب، راه سازی، پروژه مسکن و شهرداری‌ها انجام شده است که بیشترین تأثیر پذیری در حوزه عمران روستایی شاهد هستیم.

درویشی گفت: در سال جاری ۳۰ پروژه شاخص برای این شهرستان تعریف شده است که ۱۸ پروژه در هفته دولت و مابقی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نظرات بینندگان
N.باقری
|
-
|
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
اگه دزدی آقازاده ها کمتر بشه ۲۱۰۰میلیارد تومان که چیزی نیست
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر