جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۱۷
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مقابله جدی با بی‌حجابی و کشف حجاب انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب راجع به پیشرفت کشور اظهار داشت: رهبرانقلاب در حرم امام فرمودند رئیس جمهور آمریکا گفته ایران با همین رهبران کنونی می تواند پیشرفت کند درست است که دغل بازی سیاسی می کنند ولی این حرف درست است.

وی اضافه کرد: اگر مسئولین کمر همت ببندند آستین بالا بزنند و شب و روز نداشته باشند، مجاهدت و همدلی وهمزبانی داشته باشند قطعاً کشور پیشرفت می‌کند. اختلاف سلیقه باشد اما همراه با دشمتی نباشد. هرجا آمریکا آمد استعمار و استثمار و تحقیر و برادر کشی با آن همراه بود. اینها گرگ هستند، انگشت چدنی در دستکش مخملی دارند. قدم آمریکایی ها قدم نامبارکی است مردم ایران راه را بلدند و دانشمندان بزرگ ما راه پیشرفت را می دانند.

هاشمی نژاد به انهدام بزرگترین شبکه جاسوسی بین المللی آمریکا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزرات اطلاعات اشاره کرد و افزود: این کار بسیار بزرگی بود و نفس دشمن بند آمد و مدیر کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفتند در یک اقدام قابل توجه یک شبکه بزرگ جاسوسی در دنیا شناسایی شد و متهدم شد و برخی جاسوسان آن درکشورها دستگیر یا اعدام شدند یک اتفاق بزرگ بود که آمریکا احساس خطر کردند و جاسوسان خود از کشورهای مختلف فراخواندند یک شبکه بزرگ اطلاعاتی را از دست دادند.

امام جمعه عسلویه به سرنگونی پهپاد بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که به حریم ما تجاوز کرده بود اشاره کرد و گفت: سردار سلامی فرمانده سپاه گفت این اقدام حامل یک پیام آشکار واضح قاطع صریح ودقیق بود که پاسخ مدافعان این کشور دربرابر تجاوز دشمنان به این سرزمین اسلامی قاطعانه خواهد بود و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است امروز کشور ما مقتدر است و هراسی از کسی ندارد نیروهای مسلح ما دربرابر تجاوز دشمن کوتاه نمی آیند.

امام جمعه عسلویه هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و۷۲ تن از یارانش را تبریک گفت وافزود: برای مدیران پرتلاش دستگاه قضایی آرزوی موفقیت دارم آیت الله رئیسی عرض کردند اگر قوای قضائیه مجریه و مقننه با سلامت و صلابت وشکوه و قانونمند باشند مشکلات کشور حل می شود. وی تاکید کردند با قضات مسئله دار برخورد می شود و دراین ارتباط ۶۰ قاضی از خدمت منفصل شدند و نیز بیش از چهار هزار قاضی تشویق شدند تناسب این تعداد قاضی تشویق شده نشان سلامت دستگاه قضایی وامیدوار کننده است.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه گفتند شخصاً درچند جلسه دادگاه رسیدگی به صلاحیت قضات شرکت کردم. این فاکتور خوبی است و باید دقیق و موشکافانه عمل کرد. بعضی درباره قوه قضائیه شبهه افکنی می کنند، مردم به این قوه اعتماد دارند، مشکلاتی دارند به دستگاه قضایی مراجعه می کنند کار قضاوت کار سخت و دشواری است و باید در بحث گزینش ها دقت شود.

امام جمعه عسلویه دربحث بی ححابی و کشف حجاب گفت: به نیروی انتظامی ماموریت داده شده است که هم دقت شود و هم قاطعانه برخورد کنند. در اینجا هم اعلام می شود باید با قاطعیت برخورد شود حتی در اتومبیل که می گویند حریم شخصی است هم برخورد شود. باید قاطع برخورد شود که به مقدسات دهن کجی نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر