جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۳۴
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: دوره‌های آموزشی ویژه صنایع استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمجید دراهکی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با صنایع اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه صنایع استان بوشهر منعقد شده است

وی اضافه کرد: صنعت در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای همانند تار و مهارت پود آن است به طوری که کار و تولید اگر با دقت درکنار هم قرار گیرند، نتایج ماندگار و مؤثری را در پیشبرد اقتصادی ایجاد می‌کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: آموزش های مهارتی ویژه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه بازرسی جوش، مدیرت کیفیت و مهندسی جوش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش فنی و حرفه ای با در اختیار قراردادن ظرفیت های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان زمینه را برای اجرای آموزش های مهارتی برای شاغلین در صنایع استان توسط شرکت کاوشگران محیا کرده است.

دراهکی لزوم تعامل دو جانبه فنی و حرفه‌ای و صنایع برای توسعه منابع انسانی را مهم خواند و افزود: اگر صنایع به دنبال توسعه هستند و افقی را برای خود در نظر گرفته‌اند، باید یک بخش عمده از برنامه‌ریزی‌های خود را بر توسعه منابع انسانی متمرکز کنند که تحقق این امر بدون تعامل با فنی و حرفه‌ای امکان‌پذیر نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر